לאחר פעילות קידום אתרים מוצלחת שלוותה על ידינו במשך שנים, בעלי האתר החליטו לעדכן את האתר שלהם ולהוסיף לו יכולות מסחר אלקטרוני מתקדמות. החברה נחשבת כמובילה בענף שלה וברשותה מלאי פסנתרים שמתעדכן מעת לעת, מה שחייב ניהול של המוצרים באמצעות CMS מתקדם. הפתרון שלנו: עיצבנו אתר עשיר בתוכן עם מראה קלסי, מה שעוזר לאתר להתבלט לאורך שנים בתוצאות החיפוש לעומת המתחרים שלו. השירותים שסופקו : עיצוב גרפי, אבטחת מידע, מערכת ניהול תוכן מתקדמת (CMS) שמאפשרת להם לערוך את התוכן שלהם באופן עצמי. בנוסף סופקו שירותי איפיון אתר וכן שירותי אירוח.
על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח , קמעונאי ותיק של כלי נגינה המתמחה בפסנתרים, ביקש להרחיב את טווח ההגעה שלהם על ידי הקמת פלטפורמת מסחר אלקטרוני למכירת פסנתרים באינטרנט. עם מוניטין של אספקת מכשירים איכותיים, המטרה של הלקוח הייתה ליצור חווית קנייה מקוונת שתואמת את המומחיות והשירות המותאם אישית המוצעים בחנויות הפיזיות שלו. הם דרשו פלטפורמה שתציג את מגוון הפסנתרים שלהם, תספק מפרטים מפורטים ותאפשר עסקאות מקוונות מאובטחות.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת הדרישות הייחודיות של מכירת כלי נגינה בעלי ערך גבוה, הצוות שלנו הגה פתרון מסחר אלקטרוני מקיף המותאם לצרכי הלקוח. עיצבנו אתר אינטרנט מושך מבחינה ויזואלית שלא רק הציג את האלגנטיות של הפסנתרים אלא גם הציע תיאורי מוצרים מפורטים, מפרטים ותמונות ברזולוציה גבוהה. כדי לספק ללקוחות חוויה סוחפת, שילבנו הדגמות וידאו ודגימות אודיו שתפסו את איכות הצליל של כל דגם פסנתר.
פלטפורמת המסחר האלקטרוני הציגה אפשרויות סינון וחיפוש מתקדמות כדי לעזור למשתמשים לצמצם את הבחירות שלהם על סמך גורמים כמו גודל, מותג, סוג וטווח מחירים. כדי להבטיח עסקאות מאובטחות, שילבנו מספר שערים לתשלום והטמענו הצפנת SSL חזקה להגנה על נתונים. האתר פותח בעיצוב רספונסיבי, המאפשר חווית קניה חלקה במכשירים שונים. שילבנו גם ביקורות ודירוגים של לקוחות כדי לבסס אמינות ולטפח את אמון הלקוחות.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני לפסנתר התגלתה כהצלחה מסחררת. הפלטפורמה תפסה למעשה את האלגנטיות והפאר של הפסנתרים, וסיפקה ללקוחות מידע מקיף כדי לקבל החלטות מושכלות. הכללת דגימות אודיו והדגמות וידאו גשר על הפער בין חווית הקנייה המקוונת והפיסית, והציעה ללקוחות הזדמנות לאמוד את איכות הצליל והתחושה של כל דגם פסנתר.
אתר המסחר האלקטרוני הוביל לעלייה משמעותית במכירות המקוונות, מכיוון שהלקוחות העריכו את הנוחות שבגלישה וברכישת פסנתרים מנוחות ביתם. מעורבות הלקוחות והאינטראקציה עם האתר היו גבוהות במיוחד, כאשר משתמשים השקיעו זמן רב יותר בבחינת אפשרויות הפסנתר השונות ובחרו בחירות מושכלות. השילוב של ביקורות ודירוג לקוחות תרם עוד יותר לבניית אמון ולהשפעה על החלטות רכישה.
לסיכום, היצירה המוצלחת של אתר המסחר האלקטרוני לפסנתרים סייעה ללקוח כלי לחווית קנייה פיזית לפלטפורמה מקוונת דינמית ומושכת. בכך שהעניק ללקוחות חשיפה ואינפורמציה לעולם הפסנתרים, הלקוח ראה התרחבות ניכרת בטווח השוק שלהם ודחיפה ניכרת במכירות המקוונות.