09-9514276

חברת הטכנולוגיות אמדיאוס, פורסמה לאחרונה מחקר על איך ייראו בתי מלון בשנת 2020. הממצאים שלה, המבוססים בעיקר על סקרי לקוחות סביב רצונם וציפיותיהם, הדגישו את החשיבות של חדשנות בצורה של שירותים מותאמים אישית לכל אורח במלון.  
החזון החדש מציע התאמה אישית של סגנון החדר, עיצוב תמונות, צבע מצעים, זיהוי בשם פרטי ע"י השומר בכניסה ויישומי אפליקציות המאפשרים לבצע צ'ק-אין מבלי לדבר עם אף אחד ולהיכנס לחדר שלך פשוט על ידי שימוש באפליקציה. .
 
 
בתי מלון רבים ברחבי העולם כבר צועדים לקראת הוספה של פיצ'רים טכנולוגיים בחווית הביקור במלון לתכנית העבודה שלהם כדי להפוך את חייהם של האורחים שלהם קל יותר ומאפשרים חוויה ייחודית יותר.
 
המלון הדיגיטלי, עם היותו מותאם לטרנדים אופנתיים של עיצוב ישלב בתוכו אפליקציות שונות לשיפור השהות במלון : לדוגמא : אפליקציות בית חכם לכל חדר, מפתח דיגיטלי לחדר, תפריטי room service דיגיטליים (כפי שקיימים במסעדות כיום), מדריכי טיולים דיגיטליים בסביבת המלון וכיו"ב.  
 
להלן מספר טרנדים שכבר מיושמים בבתי מלון :
 
 
1. קיוסקים דיגיטליים בלובי
יותר ויותר מלונות משלבים קיוסקים דיגיטליים בצורת טבלט בלובי שלהם כדי לאפשר חווית זמינה יותר. אפליקציות הטאבלט משמשים כמרכז אינטראקטיבי למתן מגוון שירותים עבור אורחי המלון, כגון צ'ק-אין, מידע על שירותי המלון, מידע תיירותי,  משחקים לצרכי בידור וכו. 
 
2. טאבלט כל בחדר. 
ישנם מלונות באירופה שהרחיבו את החוויה הדיגיטלית שלהם לחדריהם. האורחים מקבלים מחשב טאלט בחדר ובוא ישנו חיבורים לעיתונים יומיים באינטרנט, מדריך טיולים, שוער וירטואלי, גלישה באינטרנט, יישום צ'ק-אאוט, סקרים אורחים וכפתור הזמנה לשירות חדרים.
 
3. מפתח דיגיטלי - האם הגיע הסוף לעניין המפתחות המגנטיים? 
אפליקציה שנמצאת כיום בפיתוח, תאפשר לאורחים לפתוח את חדריהם באמצעות קירוב של המכשיר הנייד שלהם לסורק NFC שנמצא בדלת החדר.  כאשר חדר של אורח מוכן, הם יקבלו הודעה יחד עם קוד המפתח שלהם, ואז הם יוכלו לבצע צ'ק אין דיגיטלי לחלוטין. 
 
4. תוכן חברתי
כדי להנעים לאורחים את השיהות במלון, מלונות מסויימים מאפשרים להציג בחלל הציבורי תמונות ששותפו ע"י האורחים.  מדיה חברתית תשחק תפקיד חשוב בהפיכת השיהות במלון לחוויה דיגיטלית נעימה. שיתוף תוכן מהחשבונות האישיים של האורחים הוא כלי מצוין לשיווק ויראלי של הפעילויות במלון וגם דרך ליצור תוכניות נאמות בקרב הלקוחות, לסייע להיכרות בין אורחי המלון (לאלו שלא חרדים לפרטיותם) וכיו"ב.
 
 
בעידן הדיגיטלי והאינטראקטיבי החדש בתי המלון יציעו לאורחים שלהם כמות גדולה של אפשרויות כדי להקל על ההחלטה שלהם לצאת לחופשה , להרגע  ולמי שזה חשוב עם מינימום  אינטראקציה אנושית. 

איך יראה המלון הדיגיטלי?