מי קונה ברשת? ניתוח דמוגרפי של משתמשי המסחר האלקטרוני העולמי
העולם מתקדם במהירות לעבר עתיד דיגיטלי, ומה שמככב בו בצורה ניכרת הוא המסחר האלקטרוני, ה-e-commerce. אתרי קניות מקוונים צצים בכל פינה,...
עתיד המסחר הרב-ערוצי בעולם הסחר המקוון
עולם המסחר המקוון עובר טרנספורמציה משמעותית, כאשר גישת המסחר הרב-ערוצי (Omnichannel Retailing) תופסת תאוצה ותורמת רבות לשיפור חווית הקנייה, הגדלת המכירות...
התאמה אישית באי-קומרס: מנוע צמיחה חיוני בעידן תחרותי
עולם המסחר המקוון רווי בתחרות אימתנית, וכל אתר נאבק על ליבם של הלקוחות ועל נאמנותם. במאבק זה, כלי רב עוצמה בולט מעל כולם: ההתאמה אישית...
העולם הדיגיטלי שלנו מתפתח בקצב מסחרר, וכמעט בכל תחום חייהם טכנולוגיות חדשות צצות להפוך את הדברים לנוחים ויעילים יותר. אחד השינויים המשמעותיים ביותר שחווים הצרכנים כיום הוא עליית הVoice Commerce...
עולם הקמעונאות חווה מהפכה אדירה בעשור האחרון, עם המעבר ההמוני מרכישות בחנויות פיזיות אל הנוחות והפשטות של מסחר אלקטרוני. פלטפורמות מקוונות כמו אמזון, עליבאבא ואחרות מציעות מגוון עצום של מוצרים,...
מהפכת המציאות הרבודה: כיצד AR משנה את חוויית הקניות באי-קומרס
הקדמה: עולם הקניות המקוון מתפתח בקצב מסחרר, וככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הציפיות שלנו כחובבים מעולם האי-קומרס עולות. בעידן...
עולם המסחר האלקטרוני חווה פריחה חסרת תקדים. יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות ברשת – החל מבגדים ומוצרי אלקטרוניקה ועד מזון ושירותים. מגמה זו נובעת משורה של גורמים, ביניהם נוחות, מגוון רחב של מוצרים,...
עולם המסחר המקוון מתפתח בקצב מהיר , וכל הזמן צצים מודלים עסקיים חדשים שמנסים לכבוש את לבם של הצרכנים. אחד מהמודלים הבולטים והצומחים ביותר בשנים האחרונות הוא מודל המנויים במסחר המקוון. במודל זה,...
עולם המסחר עובר שינויים דרמטיים בעידן הטכנולוגי, כאשר אחד מהמנועיים העיקריים של השינוי הוא הבינה המלאכותית (AI). טכנולוגיה חדשנית זו חודרת כמעט לכל תחום בחיינו, ומסחר מקוון, או "אי-קומרס", אינו...
המסחר האלקטרוני, הידוע גם בשם "קניות אונליין", הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. מהזמנת פיצה בטלפון הנייד ועד לרכישת בגדים ברחבי העולם, הקליקים שלנו הפכו לאמצעי התשלום המועדף. אולם, מאחורי הקניות הנוחות...
עולם המסחר האלקטרוני תוסס מתמיד, ובתוכו, שני מגזרים עיקריים מניעים את הצמיחה: B2B (Business-to-Business) ו- B2C (Business-to-Consumer). אך האם הם דומים זה לזה? ממש לא! הבנת ההבדלים, המגמות...
בשנים האחרונות, עולם המסחר המקוון (אי-קומרס) חווה צמיחה אדירה, ושובר שיאים שנה אחר שנה. הצרכן הישראלי גילה את הנוחות שבקנייה אונליין, מגוון המוצרים העצום וחסכון הזמן והכסף הכרוכים בכך. כתוצאה מכך,...
עולם המסחר המקוון נוסק בשנים האחרונות, אך לצד הנוחות והיעילות שבו עולות גם דאגות סביבתיות. שיטות משלוח מזהמות, אריזות מיותרות ותפוקת יתר מעמיסות על כדור הארץ ומעוררות את השאלה: האם אפשר לשלב בין...
עולם הקמעונאות עובר טלטלה חסרת תקדים. החנויות הפיזיות, במשך מאות שנים הממלכות הבלתי מעורערות של המסחר, מוצאות את עצמן מול אתגר אדיר: עלייתו המטאורית של המסחר המקוון (e-commerce). מדובר במהפכה של...
שווקים מתעוררים ומסחר אלקטרוני: מגמות ופוטנציאל עתידי
העולם הכלכלי חווה טלטלה מרתקת. בעוד שמדינות מפותחות נאבקות לשמור על צמיחה יציבה, שווקים מתעוררים רבים כמו הודו, סין, ברזיל ומקסיקו, צועדים...
שנת 2020 תיזכר לעד כשנה שהעולם כולו טולטל על ידי מגפת הקורונה. הווירוס, שהתפשט במהירות חסרת תקדים, שיבש את החיים כפי שהכרנו אותם והשפיע על כמעט כל היבט בחברה הגלובלית. אחד מהתחומים שעבר טלטלה...
העולם הולך ונעשה נייד יותר, וזה משפיע גם על הרגלי הקניות שלנו. בשנים האחרונות, חלה עלייה דרמטית במסחר הנייד (m-commerce), כלומר רכישות של סחורות ושירותים דרך מכשירים ניידים כמו סמארטפונים...
הקדמה: עולם המסחר האלקטרוני חווה טלטלה. גבולות גיאוגרפיים כבר לא מהווים מחסום, וצרכנים בכל רחבי העולם מחפשים אחר עסקאות טובות וחוויות ייחודיות מעבר לים. במאמר זה, נצלול אל תוך תחום המסחר האלקטרוני...
במהלך העשור האחרון חווינו מהפכה של ממש בעולם הקניות. ארונות השרתים התמלאו במדפים וירטואליים, חלונות הראווה זלגו אל מסכי הסמארטפונים, והצעדות הקניות המסורתיות הוחלפו בלחיצות עכבר סוחפות. זוהי תקופת...
עולם המסחר האלקטרוני, המאפשר רכישות נוחות ומהירות מרחוק, טומן בחובו גם צד אפל: הונאה. העסקות המקוונות מתמודדות עם הפסדים הכספיים והתזרייים הנגרמים מהונאה, בעוד שקונים חוששים לחשיפה פרטית ופיננסית....
טלפונים חכמים כבר מזמן הפסיקו להיות רק אמצעי תקשורת. הם הפכו לחלונות ראווה וירטואליים, לחנויות מקוונות ניידות, ולמכרה טכנולוגית שמשנה את פני המסחר המקוון.
בשנים האחרונות, השימוש בסמארטפונים...
הצרכנים של היום מחפשים אחר אמינות, אותנטיות והמלצות אישיות. כאן נכנס שיווק המשפיענים - אמנות שינוי דעות והרגלי צריכה באמצעות כוחם של דמויות אהובות ברשתות החברתיות. בואו נצלול לעומק הקשר המרתק בין...
מהפכה שקטה מתרחשת בעולם הסחר המקוון בסין. קרוב למחצית מהקונים במדינה כבר לא מסתובבים רק באתרי מסחר מסורתיים. הם מוצאים את עצמם שוקעים עמוק בעולם חדש ומלהיב: מסחר חברתי. אבל מה בדיוק הוא המסחר...
עולם הקניות סביבנו משתנה בקצב מסחרר. חנויות הלבנים האדומות מפנות את הבמה לפלטפורמות מקוונות צבעוניות, וטקס הקניות המסורתי מקבל פרשנות דיגיטלית חדשה. סחר אלקטרוני, או בשמו הלועזי המוכר יותר...
בעשור האחרון חווינו מהפכה של ממש במעבר מקנייה בחנויות פיזיות לרכישות און-ליין נוחות. סיבות רבות תורמות למגמה זו: מגוון עצום של מוצרים בהישג יד, נוחות של הזמנה מבלי לצאת מהבית, מחירים תחרותיים,...
עולם הקניות המקוון מתקדם בצעדי ענק, אבל האם זה אומר שכל הקליק על "הוסף לעגלה" מסתיים ברכישה? ממש לא. תופעה נפוצה ומתסכלת בעולם האיקומרס היא "עגלה נטושה" - מצב בו לקוח מוסיף מוצרים לעגלה שלו אך...
עולם המסחר האלקטרוני (e-commerce) חצה גבולות מזמן! כבר מזמן לא מדובר רק בחנויות מקומיות או באתרי רכישה ישראליים. טרנד לוהט שובר שיאים: קניות און-ליין בינלאומיות! יותר מחצי מהקמעונאים בעולם – 57% -...
בשנים האחרונות, עולם הקניות באינטרנט עבר טרנספורמציה משמעותית. החנויות הפיזיות מאבד מהשליטה הבלעדית שלו ולזירה נכנסו שחקניות חדשות ונוצצות - אתרי מסחר אלקטרוני. פלטפורמות אלו מציעות נוחות, מגוון...