פתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנה של מיקוד הנישה של הלקוח, התחלנו בפיתוח פתרון מסחר אלקטרוני המתאים לצרכים הספציפיים של אנשים עם פנים קטנות. עיצבנו אתר אינטרנט מושך מבחינה ויזואלית שהעביר את האתגרים של מציאת משקפיים מתאימים לדמוגרפיה זו והציג את הקולקציה הייחודית של משקפיים זעירים. האתר כלל מדריכי מידות מפורטים, סרטונים אינפורמטיביים ועדויות לקוחות שהדגישו את הנוחות והסגנון שמציעים המשקפיים.
כדי לאפשר חווית קנייה ידידותית למשתמש, הטמענו מערכת סינון מוצרים אינטואיטיבית שאפשרה למשתמשים לעיין במשקפיים על סמך מידות הפנים והעדפות הסגנון שלהם. האתר כלל תכונת ניסיון וירטואלית שאפשרה למשתמשים לראות כיצד ייראו משקפיים שונים על צורת הפנים שלהם. שילבנו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות מקוונות.
אתגרים שעמדנו בפניהם:
אתגר משמעותי היה לתקשר ביעילות את החשיבות של משקפיים זעירים לאנשים עם תווי פנים קטנטנים. האיזון בין הצורך בחינוך ובסיפורי מותג תוך שמירה על חווית משתמש חלקה דרש שיקולי מיקום ועיצוב מתחשבים בתוכן.
פיתוח תכונת הניסיון הוירטואלית, שדרשה זיהוי פנים מדויק וסימולציות מציאותיות, היווה אתגר טכני. הבטחת הדיוק וההיענות של התכונה הייתה חיונית כדי לספק תצוגה מקדימה אותנטית של המשקפיים על פניהם של המשתמשים.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני למשקפיים זעירים הניבה תוצאות יוצאות דופן עבור הלקוח. התוכן האינפורמטיבי והמיקוד הייחודי של האתר הדהדו אנשים שהתקשו למצוא משקפיים שמתאימים היטב. תכונת ההתנסות הוירטואלית הייתה פופולרית במיוחד, והציעה דרך מותאמת אישית ואינטראקטיבית ללקוחות לדמיין איך המשקפיים ייראו עליהם.
מערכת סינון המוצרים האינטואיטיבית אפשרה גלישה יעילה, ואיפשרה ללקוחות למצוא במהירות משקפיים המתאימים למידות ולהעדפות שלהם. הכללת המלצות של לקוחות ותמונות לפני ואחרי של לקוחות מרוצים חיזקה עוד יותר את הערך והאמינות של המשקפיים הקטנטנים.
לאחר ההשקה, הלקוח חווה עלייה במכירות ומעורבות מקוונת. חווית הקנייה המותאמת אישית והדגש על נוחות וסטייל הדהדו את קהל הנישה, והובילו לאחוזי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון הלקוחות.