חברת Femarelle חיפשה פתרון אינטרנטי שינגיש את מוצריה לנשים מבוגרות בארה"ב. הפתרון שהוצע היה צריך לענות על מספר צרכים : בעיית רגולציה של מכירת מוצרים הדורשים מרשם רופא, יצירת אמון לביצוע עסאות און ליין, התממשקות למערכות מידע ארגוניות, יצירת מאגר לקוחות פעיל וחיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים לצורך שימור ועידוד קניות חוזרות.
הפלטפורמה שנבחרה מבוססת Joomla שבה בוצעו התאמות אישיות בהתאם לאיפיון שהוגש ואושר על ידי הלקוח. המערכת מאפשרת הצגה של Testmonials של לקוחות, הצגה של סרטי וידאו המציגים רופאים מומחים שממליצים על המוצר, ממשק הזמנות פשוט ונוח, מערכת תזכורות לחידוש הזמנות של המוצרים, התממשקות למערכות תשלומים שונות, וכל זאת תוך הקדמת לוחות הזמנים במספר חודשים לעומת ההזמנה.
השירותים שסופקו : פתרונות מסחר אלקטרוני מלא , עיצוב אתרים, אינטגרציה של יישומי צד שלישי, עיצוב ממשק משתמש עם דגש על חוויית משתמש גבוהה, ארכיטקטורת מידע ועמידה בדרישות אבטחת המידע של חברות האשראי בארה"ב, פיתוח מודולים לניהול תהליך ההזמנה הייחודי, תמיכה ותחזוקה, שיווק אינטרנטי ושירותי אירוח.
על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח שלנו, חברת תרופות המתמחה ברפואת PMS , שמה לה למטרה להקים פלטפורמת מסחר אלקטרוני כדי לספק גישה נוחה למוצרים המיוחדים שלהם ללקוחות ברחבי ארה"ב. מתוך הכרה באופי הרגיש של המוצרים ובצורך בחווית קנייה דיסקרטית ויעילה, נדרש הלקוח לאתר ידידותי למשתמש שילמד את המשתמשים על יתרונות התרופה שלהם, יאפשר הזמנה דיסקרטית ויבטיח עסקאות מאובטחות. הם ביקשו להציע פתרון נוח ואמפתי לאנשים המחפשים הקלה מתסמיני PMS.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת המיקוד והדרישות הייחודיות של הלקוח, בניית אתר מסחר אלקטרוני המותאם לתרופות המיוחדות שלו. פיתחנו אתר אינטרנט המציע מידע מקיף על תרופת ה-PMS, כולל מרכיביה, יתרונותיה והוראות שימוש. האתר הדגיש תוכן חינוכי על תסמיני PMS וכיצד התרופה יכולה לספק הקלה. כדי לתת מענה לאופי הדיסקרטי של המוצרים, דאגנו שתהליך התשלום והאריזה יתנו עדיפות לפרטיות וסודיות.
עבור עסקאות מאובטחות, שילבנו מספר שערים לתשלום ויישמנו אמצעי אבטחה מחמירים, כולל הצפנת SSL. שילבנו עיצוב רספונסיבי כדי להבטיח חווית גלישה וקניות חלקה במכשירים שונים. כדי לשפר את אמון הלקוחות, כללנו חלקים להמלצות של לקוחות, המלצות מומחים ושאלות נפוצות הקשורות ל-PMS ולתרופה.
האתגרים שעמדנו בפניהם:
התייחסות לאופי הרגיש של המוצר ועיצוב חווית קניה דיסקרטית ואמפטית היו אתגר משמעותי. איזון בין הצורך בפרטיות לבין תקשורת ברורה לגבי יתרונות המוצר הצריך שיקולי תכנון ועיצוב קפדניים.
בנוסף, העברת האמינות של תרופת ה-PMS ובניית אמון בקרב לקוחות פוטנציאליים הייתה חיונית. ביסוס יעילות התרופה תוך הקפדה על הנחיות ה-FDA לקידום תרופות היווה אתגר תקשורתי.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני FEMARELLE הוכיחה את עצמה כהצלחה עבור הלקוח. התוכן החינוכי המקיף של האתר על תסמיני PMS והיתרונות של התרופה סייע למשתמשים לקבל החלטות מושכלות. תהליך הקניות הדיסקרטי, יחד עם שערי התשלום המאובטחים, תרמו לחוויה סודית ומהימנה ללקוחות המחפשים הקלה.
העיצוב הרספונסיבי הבטיח שלקוחות יוכלו לגשת למידע ולבצע הזמנות בצורה נוחה, בין אם הם גולשים במחשבים או במכשירים הניידים שלהם. הכללת המלצות של לקוחות והמלצות מומחים חיזקה את אמינות התרופה וסיפקה הוכחה חברתית לקונים פוטנציאליים.
לאחר ההשקה, הלקוח דיווח על עלייה במכירות המקוונות והמעורבות. הגישה האמפטית לדיון ב-PMS ומתן פתרון מיוחד עוררה הדים בקרב הלקוחות. האריזה הדיסקרטית ותהליך המשלוח היעיל תרמו לשביעות רצון הלקוחות ולהזמנות חוזרות.