אתר Lima Style הוקם כדי לקדם מכירות של מותג אופנה איטלקי עבור הלקוחות הישראליות מתוך כוונה לאסוף לאורך זמן בסיס לקוחות נאמן ולפתח עסק אינטרנטי ריווחי . כדי להשיג את כל המטרות הללו, הוקם בתקציב לא גבוה יחסית אתר מסחר אלקטרוני מתוחכם המותאם במיוחד לצרכי הגולש. האתר כולל מאות פריטי לבוש, עם חווית משתמש גבוהה, המאפשרת תהליך רכישה מהירה, המלצות על Outfit שלם, חיפוש קל לפי קטגוריה, מחיר, מידה, פונקציית Wishlist שמיידעת את הלקוח כאשר מותג שאזל מהמלאי חוזר להיות זמין, משלוחי ברכות וקופונים לימי הולדת ואפשרויות שיתוף בפייסבוק.
על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח, קמעונאי אופנה טרנדי עם קולקציה מגוונת של ביגוד, אקססוריז והנעלה, שאף לבנות אתר מסחר אלקטרוני כדי להציג את המוצרים שלהם ולספק חווית קנייה מקוונת יוצאת דופן. הדרישות של הלקוח כללו יצירת אתר אינטרנט אטרקטיבי וידידותי שישקף את סגנון המותג שלו, יציע ניווט חלק, וישלב אפשרויות תשלום שונות ללקוחות באזורים שונים.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת החזון של הלקוח, התחלנו לעצב פתרון מסחר אלקטרוני אטרקטיבי ופונקציונלי. התחלנו ביצירת עיצוב אתר אופנה מודרני ומושך מבחינה ויזואלית התואמת את זהות המותג של הלקוח. האתר הציג סיווג מוצרים אינטואיטיבי, המלצות מותאמות אישית ואפשרויות סינון מתקדמות כדי לסייע למשתמשים למצוא מוצרים התואמים להעדפותיהם.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני האופנה הניבה תוצאות מרשימות עבור הלקוח. העיצוב המודרני והמסוגנן של האתר הדהד את קהל היעד, וטיפח חיבור חזק למותג. תכונת ההתנסות הווירטואלית הוכיחה את עצמה כמשנה משחק, וסיפקה ללקוחות דרך חדשנית ואינטראקטיבית לדמיין איך פריטי לבוש ייראו ומתאימים.
הממשק הידידותי למשתמש, בשילוב עם המלצות מותאמות אישית וניווט אינטואיטיבי, תרמו לאחוזי מעורבות גבוהים יותר ולמשכי הפעלה ממושכים. תהליך התשלום החלק והשילוב של מספר שערים לתשלום הביאו להגדלת ההמרות והפחתת שיעורי נטישת העגלה.
לאחר ההשקה, הלקוח חווה דחיפה משמעותית במכירות המקוונות, והרחיב את בסיס הלקוחות שלו מעבר להישג ידה של החנות הפיזית שלו. השילוב של ביקורות לקוחות ושיתוף חברתי תכונות שיפור האמינות ועודד תוכן שנוצר על ידי משתמשים. בנוסף, השילוב של כלי ניתוח אפשר ללקוח לעקוב אחר התנהגות המשתמש ולבצע שיפורים מונעי נתונים.