אחד האתרים המתקדמים ביותר בעל חווית משתמש ייחודית. בדומה לאתרי מכירות מובילים בעולם בתחום ההנעלה, האתר מאפשר עיצוב עצמי ע"י המשתמשים של נעלי נשים, תוך יכול צפיה בתלת מימד של תוצאת העיצוב המבוקש. בנוסף האתר תומך בעדכון רשימות אנשי קשר, ויצירת נוכחות במדיה חברתית ובמסחר אלקטרוני. השירותים הניתנים: עיצוב אתרים & איפיון ובניית אתרים, התאמה לתצוגה במכשירים ניידים, מערכת ניהול תוכן (CMS), שירותי אירוח.
על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח, יצרן נעליים בעל חזון , פנה אלינו עם רעיון : ליצור פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשנית שתאפשר ללקוחות לעצב ולהתאים אישית את הנעליים שלהם באינטרנט. מטרת הלקוח הייתה להציע חווית קנייה ייחודית, המאפשרת למשתמשים לבחור חומרים, צבעים, סגנונות, ואפילו פרטי עיצוב מורכבים ולהתאים נעלה מצוצבת לפי העדפותיהם. הם חיפשו פתרון שלא רק יעשה מהפכה בדרך רכישת הנעליים אלא גם יספק חיבור מותאם אישית בין המותג ללקוחותיו.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת מורכבות הפרויקט, יצאנו למסע להגשמת חזון הלקוח. פיתחנו אתר מסחר אלקטרוני חדשני עם כלי עיצוב נעליים תלת מימד דינמי המשולב ישירות בפלטפורמה. משתמשים יכלו לבחור דגמי נעלי בסיס, להתנסות עם חומרים וצבעים שונים, ואפילו להתאים אישית תפרים ודוגמאות. הצוות שלנו שיתף פעולה הדוק עם מומחי העיצוב של הלקוח כדי להבטיח שהכלי משקף במדויק את מגוון אפשרויות העיצוב הזמינות בחנות הפיזית שלו.
הפלטפורמה הציגה גם ממשק רספונסיבי וידידותי למשתמש, מה שהפך את תהליך העיצוב לחלק על פני שולחן העבודה והמכשירים הניידים. כדי להבטיח תהליך רכישה חלק, שילבנו שערי תשלום מאובטחים וניהול מלאי בזמן אמת. ה-backend של האתר נבנה כדי לנהל את נתוני ההתאמה האישית המורכבים תוך שמירה על ביצועים, וסיפקנו תיעוד משתמש יסודי כדי לתמוך בצוות הלקוח בזמן שהם הכירו את ניהול הפלטפורמה.
אתגרים שעמדנו בפניהם:
האתגר העיקרי היה יצירת כלי עיצוב תלת מימדי מדויק ואינטראקטיבי, המאפשר למשתמשים לראות שינויים בזמן אמת כשהם התאימו את הנעליים שלהם. פיתוח הטכנולוגיה דרש קידוד ובדיקה מעמיקים כדי להבטיח חוויה חלקה וללא תקלות. בנוסף, שילוב הכלי עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני תוך שמירה על זמני טעינה מהירים הציב אתגרים טכניים.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני לעיצוב נעליים להתאמה אישית עלתה על כל הציפיות. הפלטפורמה נחגגה בזכות החדשנות והעיצוב הממוקד במשתמש, ומציעה דרך מרתקת ואינטראקטיבית ללקוחות ליצור הנעלה ייחודית משלהם. כלי העיצוב התלת מימדי לא רק תיאר במדויק את אפשרויות ההתאמה האישית אלא גם סיפק תהליך עיצוב מהנה ואינטואיטיבי.
הלקוח נהנה מאחוזי מעורבות והמרות מדהימים. לקוחות הגדילו את משך הביקורים שלהם באתר, בחנו שילובי עיצוב שונים והתנסו ברמת התאמה אישית שלא הייתה זמינה בעבר בקניות נעליים מקוונות. הפלטפורמה העלתה משמעותית את המותג של הלקוח, ומיצבה אותם כחלוצים בתעשייה. יש לציין, אתר המסחר האלקטרוני בעיצוב נעליים בהתאמה אישית הוביל להגברת נאמנות הלקוחות, הפניות ולעלייה ניכרת בהכנסות.
לסיכום, היצירה המוצלחת של אתר המסחר האלקטרוני לעיצוב נעליים הניתן להתאמה אישית מימשה רעיונות שאפתניים לפתרונות דיגיטליים מוחשיים .