פתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת הדרישות הייחודיות של הלקוח, עיצבנו פתרון מסחר אלקטרוני המותאם להצעות ה-SAAS שלו. יצרנו אתר ידידותי למשתמש שהעביר ביעילות את היתרונות והתכונות של מוצרי התוכנה שלהם. האתר הציג תיאורי מוצרים ברורים ותמציתיים, סרטונים אינפורמטיביים והדגמות אינטראקטיביות כדי לעזור למשתמשים להבין כיצד התוכנה יכולה לתת מענה לצרכים העסקיים הספציפיים שלהם.
כדי לאפשר עסקאות חלקות וניהול מנויים, שילבנו מערכת תשלום מבוססת מנויים עם אפשרויות חיוב מרובות. האתר כלל שערי תשלום מאובטחים והטמעה הצפנת SSL כדי להבטיח את בטיחות נתוני הלקוחות. שילבנו עיצוב רספונסיבי כדי להבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית בין מכשירים שונים.
אתגרים שעמדנו בפניהם:
אחד האתגרים העיקריים היה שילוב מודל תשלום מבוסס מנוי שאפשר ללקוחות לבחור בין רמות תמחור ומשכי מנוי שונים. פיתוח ממשק ידידותי למשתמש לניהול מנויים, לרבות שדרוגים, הורדות וביטולים, דרש תכנון וקידוד קפדניים.
בנוסף, העברת הערך והפונקציונליות של תוכנת SAAS דרך האתר היווה אתגר, שכן ההצעות היו בלתי מוחשיות. הבטחת ייצוג מדויק באמצעות סרטונים והדגמות אינטראקטיביות תוך שמירה על זמני טעינה מהירים הייתה פעולת איזון.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני של תוכנת SAAS הניבה תוצאות מרשימות עבור הלקוח. ההצגה הברורה של תכונות התוכנה, בשילוב עם סרטונים אינפורמטיביים והדגמות אינטראקטיביות, הובילה למעורבות גבוהה יותר של משתמשים ולהבנה מעמיקה יותר של יתרונות המוצרים.
מודל התשלום המבוסס על מנוי איפשר עסקאות ללא טרחה, והעניק ללקוחות את הגמישות לבחור תוכניות שמתאימות לצרכים שלהם. העיצוב הרספונסיבי הבטיח חוויה חלקה במכשירים שונים, ונותן מענה למשתמשים הגולשים במחשבים שולחניים, בטאבלטים ובסמארטפונים.
לאחר ההשקה, הלקוח חווה עלייה משמעותית במכירות מקוונות ובמנויים. ממשק ניהול המנויים הידידותי למשתמש איפשר ללקוחות לבצע שינויים בתוכניות שלהם ללא מאמץ. הכללת המלצות של לקוחות ותיאורי מקרה חיזקה עוד יותר את האמינות וההשפעה של הלקוח על החלטות הרכישה.